Tipărită din anul 2016, revista Smart City Magazine este prima publicație dedicată profesioniștilor și decidenților implicați în dezvoltarea Industriei Smart City din România.
Noul număr al revistei (octombrie-decembrie 2019) a fost lansat în cadrul Conferinței Digital Signage Show, ce a avut loc la Romexpo. Digital Signage s-a derulat în perioada 9-12 octombrie și a reunit peste 200 de furnizori specializați în tehnologie digitală și peste 4000 de utilizatori de semnalizare digitală, integratori de sisteme, distribuitori, profesioniști în publicitate și marketing.
Subiectele acestei ediții a revistei, anunță detalii despre cel mai important eveniment al Industriei Smart City – Gala Smart City Industry Awards, aflată la cea de-a patra ediție și care va avea loc în luna decembrie la Palatul Parlamentului.
Din sumarul ediției curente al Smart City Magazine:
• Estonia Smart City
• Singapore – de la Smart City la Smart Nation
• Smart Energy la Râmnicu Sărat și beneficiile obținute
• Reciclarea DEEA – De ce este atât de importantă?
• Drumul către un oraș verde – utopie sau certitudine?
• Interacțiunea dintre guvernarea electronică și smart city
• Modernizarea transportului public – Siguranța bicicliștilor în traficul din București
• Instanbul Smart City
• Smart Village la Ciugud
• Sistemul total de transport
In cadrul evenimentului de lansare, Cristina Florescu, speaker al evenimentului, Director Operațional în cadrul Asociației Române pentru Smart City, a susținut o prezentare privind importanța soluțiilor de comunicare de tip digital signage în orașele smart. Acestea reprezintă o resursă continuă de informații care ajută cetățenii să rămână conectați, schimbând nu numai peisajul urban, ci revolutionând relațiile dintre oameni și comunitățile lor.