Telefon:

031 425 42 63

Belvedere Office Building

Baba Novac 19A, Sector 3

Dragoș Preda – Director General Radiocom, în vizită de lucru în SUA

Asociația Română pentru Smart City

Parteneriatul comercial și de afaceri americano-român

RADIOCOM – vizită de lucru în SUA, în contextul transformării digitale la nivel global

RADIOCOM, prin Directorul general, participă, într-o vizită de lucru de două săptămâni în Statele Unite ale Americii, în cadrul unei misiuni socio-economice, în vederea identificării de noi oportunități de afaceri și inițierii unor parteneriate strategice, în contextul transformării digitale la nivel global.
Partenerii tradiționali ai RADIOCOM sunt companii de top din Statele Unite ale Americii.

Misiunea socio-economică, “Shaping the future 4 a better 2 morrow” (“Modelând viitorul pentru un viitor mai bun”), este organizată, în perioada 17 iunie – 2 iulie 2022, de Grupul de Presă Media Uno în parteneriat cu Institutul Național de Statistică, cu sprijinul Ambasadei României din Washington și al consulatelor din Los Angeles, New York și Las Vegas.
La invitația E.s. Andrei MURARU, Ambasador Extraordinar și Plenipotențiar al României în Statele Unite ale Americii, Dragoș C.-L. PREDA, Director general al RADIOCOM, a participat la recepția “The U.S. – Romania Trade and Business Partenership” (Parteneriatul comercial și de afaceri americano-român).

Scopul acestei misiuni este consolidarea relațiilor economice româno-americane în sectoare de interes bilateral, pe teme concrete, cu impact semnificativ asupra factorilor de decizie și companiilor direct implicate. Printre companiile și instituțiile care fac parte din delegație se numără C.N. Poșta Română, Romgaz, Depogaz, Consiliul Județean Ilfov, Consiliul Județean Neamț, Primăria Cristian, Asociația Producătorilor de Energie Electrică – HENRO, Societatea pentru Administrarea Participațiilor Statului în Energie (S.A.P.E. S.A.) etc.
În cadrul evenimentelor, care au loc la Washington D.C., Los Angeles, Las Vegas și New York, principalele aspecte vizate sunt schimbul de informații și expertiză în vederea dezbaterii și soluționării unor probleme recurente, adoptarea și aplicarea de noi soluții și metode tehnice în scopul eficientizării și îmbunătățirii performanțelor instituțiilor și companiilor românești, precum și câștigarea unui avantaj competitiv la nivel regional și global.

La întâlnirile bilaterale din Statele Unite ale Americii, Directorul general al RADIOCOM a deschis un dialog solid cu companiile strategice din portofoliul partenerilor clasici ai RADIOCOM, din Statele Unite ale Americii, pe subiecte înscrise și în noua strategie a RADIOCOM pe termen scurt și mediu, precum: digitizarea sectorului de radiodifuziune terestră – DAB+ și DRM30; convergenţa tehnologică către o singură tehnologie de transport – IP; dezvoltarea de noi tehnologii terestre: IoT (ex. LoRAWAN), dar și MVNO și 5G; dezvoltarea de noi tehnologii spațiale: servicii de bandă îngustă, IoT, radar spațial, comunicații optice și Quantum Key Distribution; eficientizarea sistemelor de transmisie existente – WiMAX, FO / DWDM / IP-MPLS și îmbunătățirea rezilienței infrastructurilor existente, dar și abordarea unor noi parteneriate cu SpaceX sau ComCast.

“Sectorul IT&C din România are nevoie de reziliență și sustenabilitate, iar extinderea parteneriatelor strategice cu entități din Statele Unite ale Americii, în contextul actualei transformări digitale, răspunde acestor necesități, conducând la creștere economică și socială. Inițiativa Grupului de Presă MediaUno pentru promovarea parteneriatelor româno-americane în domeniul socio-economic este o oportunitate pentru RADIOCOM în contextul valorificării pe deplin al potențialului pe care compania îl are ca lider național în domeniul broadcasting-ului.” a precizat Dragoș C.-L. PREDA, Director general al RADIOCOM.

RADIOCOM este lider în domeniul broadcasting-ului la nivel național, fiind principalul furnizor de servicii de broadcasting pentru posturile publice de radio și televiziune, precum şi un jucător important în domeniul comunicaţiilor electronice.
Pe termen scurt, mediu și lung, compania își propune un plan strategic ambițios în care sunt definite proiecte de dezvoltare care vor consolida poziția de lider în domeniul de activitate, implementând noi tehnologii prin digitalizare, modalitate care va optimiza procesul funcțional operațional și eficiența costurilor, inclusiv costurile cu energia electrică.

Avem cookies!
Acest site folosește module cookie pentru analiză și conținut personalizat.
Dacă navigați în continuare în acest site, sunteți de acord cu această utilizare.