Știați că 70% din daunele accidentale necesită înlocuirea a două sau mai multe piese? Loviturile, lichidele vărsate, căderile pot deteriora chiar și cele mai durabile și bine proiectate laptopuri, tablete și PC-uri. Deteriorarea accidentală a dispozitivelor poate cauza costuri neplanificate și perturbări în activitatea companiilor, însă cu ajutorul serviciului Accidental Damage Protection (ADP) de la Lenovo, care acoperă deteriorarea neintenționată a dispozitivelor Lenovo, dincolo de acoperirea garanției standard, vă protejați bugetele de cheltuieli neprevăzute. Datorită acestui serviciu, vă asigurați că atât departamentele IT din companii, cât și utilizatorii individuali beneficiază de protecție împotriva daunelor accidentale, fiind evitate astfel costurile adiționale asociate cu înlocuirea pieselor deteriorate ale sistemului.
De asemenea, Lenovo identifică daunele ascunse oferind servicii complete de reparații și apoi compensează emisiile estimate de CO2 ale reparațiilor prin achiziționarea de credite pentru emisii de carbon de la Gold Standard® Climate Action Projects și prin integrarea conceptului de sustenabilitate în procesul de reparație.
Ce este acoperit prin serviciul Accidental Damage Protection:
- căderi accidentale;
- lichide vărsate;
- lovituri și defecțiuni structurale survenite în condiții normale de funcționare sau manipulare, inclusiv supratensiuni electrice și deteriorarea ecranului LCD integrat.
Iată doar câteva exemple:
- laptopul alunecă accidental de pe masă și ecranul LCD se sparge;
- ecranul laptopului este închis peste un stilou care a fost uitat pe tastatură, iar ecranul LCD se sparge;
- o supratensiune electrică cauzează daune semnificative hardware-ului;
- cafeaua se varsă pe tastatură și amploarea daunelor este necunoscută.
În plus, utilizatorii beneficiază de înlocuirea completă a sistemului în cazurile în care reparația nu este posibilă. Protecția împotriva daunelor accidentale vă ajută să faceți economii semnificative în raport cu costul reparației sau al achiziției unui nou sistem, între 28%-80%, în funcție de dispozitiv și reparațiile necesare.
Ce nu este acoperit de serviciul Accidental Damage Protection:
- deteriorări cosmetice (zgârieturi, lovituri sau crăpături care nu afectează funcționalitatea sau integritatea structurală a produsului);
- pierderi sau defecțiuni ale echipamentelor datorate utilizării în afara condițiilor normale de funcționare;
- pierderi de date sau întreruperea activității;
- deteriorări intenționate și utilizare necorespunzătoare;
- îndepărtarea sau modificarea pieselor/accesoriilor;
- furt;
- daune provocate de incendiu;
- deteriorarea perifericelor sau a produselor terțe (chiar dacă sunt vândute de Lenovo).
Datorită serviciului de garanție Accidental Damage Protection (ADP) de la Lenovo, utilizatorii pot sta liniștiți în cazul unei deteriorări accidentale a echipamentului. Discutați chiar astăzi cu un reprezentant de vânzări Lenovo pentru a afla mai multe informații despre serviciile noastre rentabile de garanție și suport, accesând pagina dedicată (www.solutiilenovo.ro).