Viziunea Smart City Magazine – crearea unei rețele naționale de Comunități Smart
Misiunea Smart City Magazine – să asigure transferul de inteligență, soluții și tehnologie de la furnizori către beneficiari
Prezentare
Smart City Magazine este prima revistă dedicată Industriei de Smart City din România (află aici ce reprezintă conceptul Smart City)
Smart City Magazine reprezintă cea mai dinamică platformă de comunicare directă și necondiționată între producătorii de servicii și produse Smart City și beneficiarii acestora – autorități centrale și locale, organizații (ne)guvernamentale, fonduri de investiții, persoane dedicate și implicate în industrie, numeroși specialiști.
Smart City Magazine unifică industriile care se ocupă cu dezvoltarea tehnologiilor inteligente și prezintă modul cum ne pot transforma acestea într-o societate inteligentă.
Ne canalizăm eforturile editoriale pe ultimele informații din industrie, tehnologie și proiecte de bună practică dar, mai ales, pe prezentarea unor soluții tehnice ci o modalitate rapidă de implementare. Într-o industrie extrem de dinamică și activă, produsele noastre vin în întâmpinarea nevoilor dvs. de comunicare.
Tematica
Conceptul editorial îl reprezintă furnizarea de soluții și noutăți către toți cei care sunt implicați în Industria Smart City
Ediția printată acoperă o gamă largă de subiecte precum:
-
exemple de bună practică – Viena Smart City, Alba Iulia, Oradea, Iași, Bruxelles, etc.
-
Smart Mobility
-
IoT și Big Data
-
Smart Governance
-
Smart Economy
-
Smart Education
-
Smart Health
-
Smart Environment
-
Smart Living
-
Smart Citizen
-
Finanțarea proiectelor
-
Interviuri
-
Promovarea unor evenimente dedicate industriei
Audiența
Pentru a putea realiza viziunea și misiunea propuse, de la începutul activității noastre am înțeles că va trebui să fim catalizatorul acestei industrii și să găsim cele mai bune pârghii și instrumente pentru a crea și consolida relația guvern-companii-universități-societate civilă. Logica și intenția noastră este de a dezvolta o structură care să poată lega nevoile centrelor urbane (evident, ale cetățenilor) cu resursele comunității academice (inovație și cercetare) urmând ca acestea două să fie conectate la portofoliile de soluții și tehnologii ale companiilor pentru ca în final validarea să vină din partea societății civile – adevăratul beneficiar al unui proiect de Smart City.
Audiența revistei este asigurată de factorii decidenți ai celor patru piloni guvern-companii-universități-societate civilă.
Revista este distribuită către:
Primele 500 cele mai importante companii din domeniu
-
– integratori soluții smart city
-
– producători/furnizori soluții software
-
– producători/furnizori soluții hardware
-
– distribuitori soluții și echipamente
Primele 200 de primării din țară după numărul de locuitori
-
– toate municipiile reședință de județ
-
– toți președinții de consilii județene
Guvernul României
-
– SGG
-
– Miniștri și Secretari de Stat
-
Comisiile parlamentare cu relevanță în industrie
-
Primari, Viceprimari și City Manageri
-
Directorii agențiilor guvernamentale
-
Ingineri, Arhitecți, Urbaniști și Designeri urbani
-
Investitori, bancheri și finanțiști
-
Universități și institute de cercetare
Targetare după funcțiile deținute
-
Miniștri
-
Primari
-
Viceprimari
-
City Manageri
Top management
CEO / CTO / COO / CIO / CFO
Inginerie + Operațiuni Tehnice + Ingineri Software + Manageri + Investitori + Bancheri + Consultanți + IT + Sisteme de securitate + Cercetători + Integratori de sisteme + Arhitecți + Topografi + Contractori – manageri proiect
Distribuție
Distribuția revistei se face prin următoarele canale
-
Direct – la evenimentele asociației și ale partenerilor noștri cu public targetat 100% – Caravana Smart City, Smart City Industry Awards, DevTalks, Bursa, Ministere, Parlament, etc.
-
Direct – la toate reprezentanțele ambasadelor la București
-
Poșta Română – primăriile, consiliile județene și companiile din țară
-
Fan Curier – companiile și instituțiile din București
-
Spin Media – rețeaua proprie de distribuție în centrele de afaceri
Date tehnice
Interior color
-
56 pagini
-
Format finit: 210 x 297 mm
-
Hartie: 90gr/mp lucios
-
Tipar: 4+4 (C,M,Y,K)
-
Finisare: taiere, fălțuire, capsare linie
Coperta
-
Format finit: 210 x 297 mm
-
Hartie: 150gr/mp lucios
-
Tipar: 4+4 (C,M,Y,K)
-
Tiparul este executat la tipografia Masterprint din 2016
Predarea materialelor pentru următorul număr al revistei
Machete + Editoriale + Comunicate presă + Advertoriale
septembrie, noiembrie, martie, iunie
De ce să alegi Smart City Magazine
-
Suntem singura publicație dedicată conceptului Smart City
-
Avem o reputație solidă – peste 3 ani de la apariția primului număr
-
Oferim un produs premium clienților și agenților de publicitate pentru promovarea produselor în fața unui public nișat aflat în continuă creștere
-
Smart City Magazine este deja considerat un instrument de marketing eficient de către companiile din domeniu care vor să vândă direct pe o piață de nișă atractivă și este ideal pentru a ajuta companiile cu obiective strategice pe termen lung
-
Ne adresăm direct celor care iau decizii privind implementarea proiectelor – suntem dedicați în promovarea exemplelor de bună practică, proiecte ce pot inspira decidenții locali
-
Avem un content 90% original, dezvoltat de contributorii și colaboratorii noștri. Restul de 10% vine direct de la partenerii asociației
-
Publicitatea poate fi extinsă și în online pe site-ul revistei smartcitymagazine.ro
-
Discounturi substanțiale pentru contractele pe termen lung